Kredietbank West-Brabant heeft een nieuwe website én een nieuw portaal.

Hier vindt u:

- informatie over de producten en diensten van Kredietbank West-Brabant

- Mijn Portaal, het nieuwe portaal voor uw (bank)zaken en traject bij de Kredietbank West-Brabant

- het aanmeldformulier Hulp bij geldzorgen of schulden (Schuldhulpverlening)

- het aanvraagformulier Persoonlijke Lening

- tips om geldzorgen te voorkomen

https://www.breda.nl/kredietbank

Kredietbank West-Brabant maakt gebruik van cookies.
Kredietbank West-Brabant gebruikt cookies onder andere om de website te analyseren en te verbeteren. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website of door op akkoord te drukken, aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies op de websites van Kredietbank West-Brabant. Kijk op www.breda.nl/gemeente/cookies-statement voor meer informatie over het cookie statement van de gemeente Breda.

X Weigeren.X Akkoord.

Klachten, bezwaar en beroep

De medewerkers van de Kredietbank West-Brabant doen er alles aan om u vakkundig en goed te helpen. Dit betekent helaas niet dat wij altijd een oplossing kunnen bieden die aan uw verwachtingen voldoet. Als dat aan de hand is, willen wij u graag uitleggen hoe dat komt. Vraag daarom gerust aan de medewerker die u heeft geholpen om een nadere toelichting. Het kan voorkomen dat u het, ondanks de uitleg, niet eens bent met een beslissing van de Kredietbank. In de flyer 'Daar ben ik het niet mee eens', die u hieronder kunt downloaden, kunt u lezen wat u dan kunt doen.

 

Meer weten?